ראש המכון, המורה הראשי ונציג Okikukai בישראל ובמזרח התיכון
אורי אלישר סנסאי הוא מקים ומנהל בית הספר (תפקיד המכונה ביפנית קאנצ'ו 館長) ומלמד אישית את קבוצות הילדים, הנוער והבוגרים. מבקר ברציפות באוקינאווה ולומד מהמאסטרים של השיטה.
מזכיר המכון, המנהל האדמיניסטרטיבי של האורי דוג'ו
מר עמי (עמונאל) שלמון הינו תלמיד ותיק במכון, הן כחבר בקבוצת הבוגרים והן כתלמידו האישי של אורי אלישר סנסאי. עמי סאן אחראי על המנהלות בדוג'ו (הרשמה, בחינות, ציוד, אירועים ומה לא)